Marketingu me fanellat, Barcelona gati të ndërrojë markën

Barcelona vazhdon të mendojë se si të përfitojë më shumë nga marketingu i fanellës së saj në sezonet e ardhshme. Nga tre opsionet që ishin në tavolinë pak ditë më parë, njëra tashmë është pothuajse e përjashtuar: klubi nuk e sheh të zbatueshme për të prodhuar veshjet e veta. Tani, gjithçka duket se është çështje e dy markave. Për momentin, Bordi i Laportës po debaton, siç njoftoi RAC1, midis vazhdimit me Nike ose pranimit të propozimit të Puma-s. Barça ka një kontratë aktuale me Nike, një marrëdhënie që filloi në 1998, deri në 2026, me një opsion zgjatjeje deri në 2028. Por presidenti Laporta beson se kushtet nuk janë mjaftueshëm të mira dhe prandaj ai ka testuar dhe shqyrtuar opsione të tjera. Firma sportive shumëkombëshe amerikane, në përgjigje të lëvizjeve të Laportës, ka përmirësuar propozimin e saj, por Puma do të paguante nga 20 deri në 30 milionë më shumë dhe do të ishte e gatshme të merrte kompensim për prishjen e marrëdhënies aktuale. Për anulimin e kontratës, Barcelona është gjithashtu e detyruar të komunikojë zyrtarisht vendimin e saj dy vjet më parë. Barça, e cila ka nevojë urgjente për të rritur të gjitha llojet e të ardhurave, beson se mund dhe duhet të marrë më shumë se 105 milionë që i paguan Nike, megjithëse është një firmë më e fuqishme dhe globale se Puma gjermane.

sfidanti.al