Me medaljet e para olimpike, marrin formë gjithashtu edhe polarizimet dixhitale: është llogaria në Instagram e Paris 2024 ajo që ka performancën më të mirë të angazhimit dhe ndjekësve të rinj. Ndërsa, online, ndjesia e përdoruesve është padyshim pozitive. Përllogaritjet i ka marrë përsipër Arcadia. Në detaje, nga data 26 korrik e deri më sot, llogaritë e lojërave sociale në Instagram dhe TikTok kanë rritur fansat e tyre përkatës me mbi 1 milion. Instagram, me 32% të angazhimeve, është platforma që arrin të përfshijë më shumë përdoruesit. Rrjeti social ka marrë gjithashtu mbi 10 milionë reagime, më shumë se dyfishi i shumës së të gjitha rrjeteve të tjera sociale. Në podiumin e postimeve më të njohura që kanë përdorur fjalën kyçe “Paris 2024” në Instagram dhe Facebook janë llogaritë e Céline Dion, me 3,990,118 reagime, më pas ajo e Lojërave dhe në vendin e tretë, llogaria e Lady Gaga në Instagram. Me fjalën kyçe të kërkimit ‘Paris 2024’ reja e 50 ikonave të para më të përdorura në internet tregon për entuziazmin për fillimin e lojërave (buzëqeshje me yje, zemër dhe flakë) por edhe se Olimpiada mbetet mediatikisht mundësia për të orientuar vëmendjen te çështjet politike (flamuri i Palestinës). Klasifikimi demografik na ndihmon të kuptojmë profilin mesatar të përdoruesve që përfshihen në biseda dixhitale. Mund të nënvizohen dy pika të dhënash: përqindja më e lartë e përdoruesve meshkuj dhe grupmosha më e përfshirë, ata nga 25 deri në 34 vjeç. Në kërkim, fjala kyçe Paris 2024, e cila gjeneroi trafik prej mbi 12 milionë ndërveprimesh – mbledh një ndjesi qartësisht pozitive.
sfidanti.al